جوک چدید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
جوک چدید
نوشته شده در پنج شنبه 17 مهر 1393
بازدید : 220
نویسنده : keyvan

دلم واسه دو دسته از افراد میسوزه:
1-اونایی که تولدشون 30 اسفنده و هر 4سال یکبار تولدشون میشه.
2- باز بالایی ها خوبن دسته دوم که من هم شامل اونها میشم اونهایی هستن که تولدشون 20 تا 25 روز اول خرداده آخه تا 19 سالگی که وسط امتحان های ترم دوم هستن و همه بجای تولدت مبارک میگن بتمرگ درس بخون بعد 20 سالگی هم که میگن مرد گنده که جشن تولد نمیگیره.
من جشن تولد موخوام :((

.

.

.

امروز صبح دختره زنگ زده برای خرید بلیط کنسرت،

گفت:چنده؟

گفتیم: 40 تومنی، 60 تومنی، 70 تومنی و...

گفت: اینا چه فرقی میکنن؟

گفتیم: بستگی داره که شما کجا بشینین!

گفت: ما ستارخان میشینیم...

خدایا آمریکا و اسراییل که حمله نمیکنن

یه هواپیما بنداز رو سرمون راحتمون کن.
.
.
.
.
.
من سامی بیگی نیستم که بگم:

هیچی نمیفههمم فقط میخوام باشی

طوری میزنمت که از وسط تاشی

بععععله .............اینجوریاس
.
.
.
.
.
دختر باس نقاشیه خدا باشه …

نه خط خطیه دست ِ جراح !!!
.
.
.
.
.
مرد اونیه که وقتی باهاش قهرمیکنی ومیگی دیگه نمیخوام

صداتوبشنوم، یه ساعت بعد بهت اس بده و بگه:

میشه تلفنتو جواب بدی؟؟؟!

قول میدم حرف نزنم، فقط میخوام صدای نفساتوگوش کنم...!!!
.
.
.
.
.
یه روز یکی از حیوانات نادر میمیره . . .

نادر میره یه حیوانه دیگه میخره . .
.
.
.
.
.
به پسره ميگن چرا دوست دخترت قهر كرده باهات؟

ميگه خيلي وسواسيه

زیادی حساسه

بی اندازه بی منطق

ميگه چرا با مسواك من زير بغلتو خاروندي!!



:: موضوعات مرتبط: , , , ,
:: برچسب‌ها: جدید ترین جوک های مهر93 ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: